[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Ara 2006 Çar 12:36:52 EET

Arkadaşım
İndirmiş olduğunuz Pardus iso cd sinin md5sum kontrolünü yaptınız mı eğer cd
kontrolü tam ise neroda cd kaydederken iso cd si oluşturmazsanız kurulum da
cd den başlayıp kurulumu gerçekleştiremezsiniz.Gözüken o ki cd niz hatalı
indirilmiş veya hatalı kaydedilmiş cd yi kaydederken 16x hızında yakarsanız
problem yaşayacağınızı tahmin etmiyorum.Eğer xp yi açamıyorsanız xp yi cd
den kurtarma (onarım) seçeneği ile yeniden canlandırabilirsiniz.Kolay gelsin