[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumu

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
6 Ara 2006 Çar 12:12:06 EET

pardusun kurulan cd sini indirdim fakat neroda cd ye yazdırdıktan sonra başlangıç yapamadım bende virtiual drive(sanal cd)da yaptım başlangıcı pardusta yaprı fakat yüklemede % 31 gelince errno 5 hatası verdi cd romu okuyamadığını yada dosyaları eksik olduğunuc söylüyo ,makinede xp kurulu idi şimdi xp de çalışmıyo yani başlamaıyo makine öylece duruyo ne yapmalıyım pardusu yeniden mi indirip kurmali yoksa xp yi mi kurmaliyım

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com