[Pardus-kullanicilari] Beryl Kurulumunda - no package "gconf-2.0" found hatası

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
5 Ara 2006 Sal 21:21:24 EET

Bir şekilde nasıl bilmiyorum ama bir şekilde sıfırladım ayarları ve fakat hata
şu

akin at pardus ~ $ beryl-manager
akin at pardus ~ $ /home/akin/.gtkrc-2.0:8: error: unexpected keyword
`widget_class', expected character `{'
/home/akin/.gtkrc-2.0:8: error: unexpected keyword `widget_class', expected
character `{'

acaba neden çalışmıyor bu beryl

05 Ara 2006 Sal 21:09 tarihinde, Akın Ömeroğlu şunları yazmıştı: