[Pardus-kullanicilari] Beryl Kurulumunda - no package "gconf-2.0" found hatası

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
5 Ara 2006 Sal 21:09:16 EET

evet en sonunda kurdum komutu verdim çalıştırdım sağ altta elmas simgemiz
çıktı falan komut satırında widget ile ilgili bir hata mesajı vardı herneyse
acaba niye olmadı diye programı karıştırırken bir ayar ile oynadım sanırım
otomatikten farklı bir şey seçtim ve sonucunda şimdi ne zaman beryl-manager
yazsam sistem takılıyor ctrl+alt+backspace yapmak zorunda kalıyorum.
Öncelikle programda yaptığım ayar değişikliğini nasıl sıfırlarım onu sorayım
eğer yapabilirsem bu sefer hataya yoğunlaşırız. Yardım sever arkadaşlara
teşekkürler...

05 Ara 2006 Sal 20:43 tarihinde, kenp şunları yazmıştı: