[Pardus-kullanicilari] Realtek AC97 Onboard ses kartı+Creative 5.1 Surround

Özgür TOPRAK ozgurt10 at gmail.com
5 Ara 2006 Sal 19:38:32 EET

İyi günler. Realtek AC97 Onboard ses kartım ile Creative 5.1 Surround
hoparlorüm var. 5+1 im Pardus 1.0 da ve ATA sürümlerinde gayet iyi
çalışmaktaydı fakat RC sürümünde bir problem oluştu bir türlü
çalıştıramadım. Kmix ayarlarını yaptım olmadı. RC sürümü kullanan ve
Creative 5.1 e sahip başka bir arkadaşımda gayet düzgün çalışıyormuş. Onun
ayrı ses kartı olmasından dolayı Kmix de bazı farklılıklarımız var. Kmix
ayarlarının görünümü şu şekilde:
http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?p=23175#23175
Yardımcı olursanız sevinirim.

--