[Pardus-kullanicilari] Openoffice ile harici belleğe kayıt yapamama ve .Trash-1000 klasörü

M.Kemal AYYILDIZ kemal at kemalayyildiz.net
5 Ara 2006 Sal 19:07:24 EET

Merhaba,

Herhangi bir dosyayı sildiğimizde .Trash-1000 veya .Trash-0 diye bir
klasör oluşuyor ve silinen dosyalar sistemde yer kaplamaya devam ediyor
diye listeye yazmıştım. Ben bunun hata olduğunu zannederek bildirmiştim
ancak bunun normal bir işlem olduğu söylenmişti. Şimdi sormak istediğim
ise bu özelliği kapatmanın bir yolu var mı ?

İkinci konu ise Openoffice in çalıştığınız dosyayı harici belleğe veya
diske kaydetmenize izin verilmiyor olması. Bu bir hata mıdır ?
Ayarlamamız gereken birşey ise nereden ayarlıyoruz ? Saygılar