[Pardus-kullanicilari] acil Konquerorda İE5.5 popup blok

Selcuk Ozkutuk eselcuk at gmail.com
5 Ara 2006 Sal 15:46:45 EET

resmi dairede çalışıyorum programımız ie 5.5 ve üstü istiyor. operada
bu işi çözdüğümü zannettim. ama işlem girişi için el işaretli değilde
ok işaretli bir tuşa basmam gerekiyor opera bu tuşu aktif olarak
görmedi. bende konqueror da ie 5.5 gibi davranı seçtim bu seferde
kullanıcı adı  şifreyi girince

Açılır pencere bloklandı
bu sayfa bir açılır pencere çıkmaya çalıştı, ama engellendi. Durum
çubuğundaki simgesine tıklayarak bu davranışı değiştirebilirsiniz.

diyor durum çubuğu üstteki mavi çubuk herhalde ama simge falan
bulamadım hiç 1 yerde pop up açılır izin ver falanda yazmıyor. lütfen
yardım edin.