[Pardus-kullanicilari] VMWare üzerinde Pardus RC1

Gultekin Komanli gkomanli at gmail.com
5 Ara 2006 Sal 15:17:55 EET

Selamlar,
Beta 1 ile başladığım linux öğrenme sevdasına Pardus RC1 ile WinXP-VMWare
üzerinde iyi gidiyordum, en son bir kaç güncelleme yaptım, gambas'ı
yükledim, sambayı çalıştırdım, sonra bir şey daha yükledim (neydi
hatırlayamıyorum ) ve şimdi Pardus açılırken login ekranına gelmeden (gri
ekran üzerinde pardus 2007 logosu) ve herhangi bir hata vermeden kilitlenip
kalıyor.

VMWare diskimde bolca boş yer var, başka ne sorun olabilir ? grub sonrasında
komut satırından müdahale edilebiliyor mu ?

Gültekin KOMANLI