[Pardus-kullanicilari] windows'a göre daha yavaş video, neden?

selim ok selimok at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 19:36:14 EET

1.0'dan üst sürümlere pisi ile güncelleme mümkün degil. Su an üst sürüm
olarak 1.1 var ve RC yani kararli sürüm öncesi sürüm. Oldukca kararli, ancak
problem cikmaz diye birsey yok, bayagi bir ceviri eksigi var (burda bayagi
göreceli birsey, aslinda cok dikkatli bakmazsaniz genelde türkce hersey) ve
genel olarak paketlerde düzgün calisiyor. Birkac pakette, programda,
sürücüde vs. problem olabilir ama genelde hayati seyler degiller. RC sürüm
kurdugunuzda kararli sürüm ciktiginda pisi ile güncelleme yaparak kararli
sürüme sahip olabilirsiniz.

Selim

04.12.2006 tarihinde Nariman Huseynov <h.nariman at gmail.com> yazmış: