[Pardus-kullanicilari] windows'a göre daha yavaş video, neden?

Nariman Huseynov h.nariman at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 19:24:55 EET

Pazar 3 Aralık 2006 01:42 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Şu anda 1.0 mı kullanıyorsunuz? Bence update etmenin zamanı gelmiş. RC1
> sürümünü deneyebilirsiniz.
Şuan 1.0 kullanıyorum, stable olması benim için çok önemli.

Stable bir üst sürüm varmı?  Vede şuan en oturmuş bir üst sürümün hata/sorun
çıkarma açısından ne düşünüyorsunuz, önerirmisiniz?

Güncelleme için pisi-kga ile sistemi güncelle komutu yeterli olurmu?