[Pardus-kullanicilari] xerox workcenter pe16

selim ok selimok at gmail.com
2 Ara 2006 Cmt 21:14:54 EET

Xerox icin degilde WPA baglanti icin cevap vereyim.
Pardus'ta WPA baglanti secenegi var, gerekli ayarlari WPA-supplicant ile
yapiyor ve baglanabiliyorsunuz. Ya biraz sorunlu yada kullanmasi biraz zor
beni bayagi ugrastirmisti. Ayrica ben kullanirken, tasmadan servis yada
sunucu ayarlarindan (tam emin degilim) wpa sunucusunu calistirmaniz
gerekiyor. Oldukca mesakkatli bir is ama, WPA ile baglanilabiliyor sonuc
olarak. Eger ayrintili bilgi isterseniz listeye sorabilirsiniz, kendi
bilgisayarim olmadigindan acip bakamiyorum, nasil yapmistim o ayarlari diye.

Iyi calismalar,
Selim

02.12.2006 tarihinde Cagatay Cengiz <cagatay at bilisimhukuku.net> yazmış: