[Pardus-kullanicilari] xerox workcenter pe16

Cagatay Cengiz cagatay at bilisimhukuku.net
2 Ara 2006 Cmt 17:16:12 EET

herkese merhaba,

pardus ATA'yı buyuk bir hevesle kurdum ve gerçekten de beni buyuledi
uzun zamandan beri çeşitli linux surumlerini denerim ama pardus bana bir
sıcak geldi.multimedia konusunda son kullanıcı olan bizlere gerçekten de
fazlasını sunmakta..

Yalnız bir kaç ufak sorunlarım var bunlardan birisi WPA baglantı
seceneğinin olmaması ( ki bu özellik suse'de vardır ) ikincisi belki de
en onemlisi burodam bulunan tek printer olan xerox workcenter PE16
konusunda yaşadığım sıkıntı eger pardus ile bu printeri kullanamazsam
diğer makinalara da pardusu yuklememin bir anlamı kalmayacak. :(...

acaba xerox workcenter pe16 printer ve pardus konusunda çözüm bulan var mı ?

cagatay