[Pardus-kullanicilari] Universite sunucusundan guncelleme problemi...

selim ok selimok at gmail.com
2 Ara 2006 Cmt 21:01:21 EET

Sanirim baglanip kontrol etmis, güncelleme yok uyarisi vermis. Yeni
güncelleme cikmadigindan olabilir. Özelliklede Telekom ADSL baglantisi ile
güncelleme yaptiginiz bilgisayar ayni bilgisayar ise, güncelleme yapmamis
olmasi normal, rc1'de alfa gibi zirt pirt güncelleme yapilacagini
sanmiyorum.

Iyi calismalar,
Selim

02.12.2006 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış: