[Pardus-kullanicilari] Universite sunucusundan guncelleme problemi...

Server Acim sacim at kde.org.tr
2 Ara 2006 Cmt 12:49:17 EET

Merhaba,
Dün gece evdeki Beta2 PARDUS'umu güncellemelerden sonra RC1 yaptım. Ama
TELEKOM ADSL bağlantısı ile.

Bugün Büroya geldim. Bürodaki Sony Vaio'da Üniversite Sunucuna bağlı olan
PARDUS'umu da güncellemek istememe rağmen olmadı. Bizim sunucuda sıkı bir
güvenlik duvarı var da onun için mi olmadı, yoksa başka ne sebep olabilir?
Çözemedim.

Gerek "Yazılım Ekle ve Kaldır"daki güncellemede gerekse YAKUAKE ile yaptığım
kontrolda aynı sonuç ile karşılaştım. Aşağıda YAKUAKE ile aldığım komut
sonuçlarını "kopyala-yapıştır" ile size sunmak istedim.

sacim at AcimBuroPARDUS ~ $ sudo pisi ur
* pardus-1.1 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
pardus-1.1 deposu için güncelleme yok.

Yardım rica ediyorum.
--
Server Acim