[Pardus-kullanicilari] headlines turkiye

Kayra Akman ckakman at gmail.com
2 Ara 2006 Cmt 13:58:54 EET

Eren Akkale wrote On 02-12-2006 11:14:
> merhaba
> ben firefox u yeni kullanmaya basladim. headlines ikonun da turkiyeden
> haberleri okumanin bi yolu var mi? bi  eklenti mi yapmam gerekiyor?
> add-ons ta bisey bulamadim. yardimci olursaniz sevinirim.

RSS yayını yapan bir Türkçe haber sitesinde bu yayına abone olmanız gerek.

Örneğin NTCMSNBC'nin
http://www.ntvmsnbc.com/tools/rss/
sayfasında ilgilendiğiniz haberler için ilgili turuncu simgeye tıklayın,
abone olun, böylece canlı yeriminde haber başlıklarını görebileceksiniz.
BBC'nin canlı yerimini silebilirsiniz size hitap etmiyorsa.

RSS yayını bulunan bir sayfaya girdiğinizde adres satırının sonunda
turuncu bir simge göreceksiniz. O simgeye tıklayarak o sitenin RSS
yayınına abone olarak canlı yerimi oluşturabilirsiniz. Bu anlattıklarım
Firefox'ub 1.x 1.5.x ve 2.x sürümleri için geçerli.

Kayra Akman

NOT: Canlı yerimini Yer İmi Araç Çubuğunda oluşturursanız ana pencerede
görünecektir. Yoksa sıradan bir yerimi gibi Yer İmleri menüsünden
erişmeniz gerekir başlıklara.