[Pardus-kullanicilari] Bir Yuksek Lisans Dersi Haberi...

Server Acim sacim at kde.org.tr
2 Ara 2006 Cmt 12:09:04 EET

Sevgili Pardus Geliştiricileri ve Pardus Kullanıcıları,
Üniversitemizin (İnönü Üniversitesi) Sosyal Bilimler Enstitüsü'ne Müzik Bölümü
Başkanı olarak önerdiğim "Müzik Ana Bilim Dalı - Müzik Bilimleri ve
Teknolojileri Bilim Dalı" Yüksek Lisans Programı dersleri arasına, ders
sorumlusu olarak kendimi gösterdiğim bir yerleştirdim.

Dersin Adı:
"Açık Kaynak Kodlu Yazılımlar ve İşletim Sistemleri"
Bu ders hem GÜZ hem de BAHAR döneminde verilecek.

Derste "Açık Kaynak Felsefesi, Açık Kaynak Kodlu Yazılımlar, Açık Kaynak Kodlu
İşletim Sistemleri" gibi konular işlenecek ve dolayısıyla PARDUS da
tanıtılacak.

Bu program geçen hafta Enstitü Yönetim Kurulu'ndan geçti, yakında Üniversite
Senatosu'ndan da geçecek.

Bu "bence önemli" olduğuna inandığım haberi sizlerle paylaşmak istedim.

Saygı ve sevgilerimle.
--
Server Acim
- Besteci