[Pardus-kullanicilari] yaşanmış gerçek bir hikayeden alınmıştır :)

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
2 Ara 2006 Cmt 07:50:17 EET

:) Eğer o şirkete de kuracaksanız win~1 bölümünü silmeden kurmayı öneririm.
Pardus'u yeni gören bir kullanıcı alışamaz ve zorluk çekebilir, win~1 bölümü
açmak isteyebilir. Sonrasında zaten ihtiyaçlarını karşıladıklarını
gördüklerinde win~1'i istemeyeceklerdir.

01.12.2006 tarihinde Kaan Göktaş <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmış: