[Pardus-kullanicilari] ses çıkış sorunu

Aytek Çingitaş aytekcingitas at gmail.com
1 Ara 2006 Cum 19:48:15 EET

Herkese Merhaba;
Yaklaşık 1 yıldır pardus kullanıyorum, şu anki sürümüm ise 2007-beta-1-ATA.
Birkaç dakika önce nividia grafik sürücümün driverlarını indirdim ve bunun
yanında birkaç bağlı güncelleme daha pisi tarafından zorunlu yapıldı. Söz
konusu paket güncellemelerinden sonra bilgisayarımı yeniden başlattığımda
ise hiç bir ses çıkmamaktaydı ve karşıma gelen uyarı mesajı şu yöndeydi;

Sound server informational message:

Error while intializing the sound driver:

device /dev/dsp can't be opened (No such file or directory)

The sound server will continue, using the null output device.

Olası yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Aytek Çingitaş