[Pardus-kullanicilari] Pardus-1.1 istek

Erdem Tezcan erdem_tezcan at yahoo.com
30 Nis 2006 Paz 09:17:41 EEST

Bu çok zor bir yol ama. Kurulum sırasında vereceğim parametreleri biliyor olmam lazım bu yönteme göre. Kurulum sırasında grafik ekrandan seçebiliyor olsak daha iyi olur. Mesela disk bölümlendirmede özel seçenekler diye bir bölüm olsun oradan seçelim. Bildiğim tüm linux sürümlerinde bu böyle oluyor. Son kullanıcıyı komutlarla uğraştırmayalım lütfen.

S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote: Cumartesi 29 Nisan 2006 23:00 tarihinde, Erdem Tezcan şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaþlar. Pardus-1.1 i kurarken istediðimiz dosya sistemini
> seçebilelim. Mesela pardus-1.0 da bize dosya sistemi seçtirmiyor ve
> mecburen ext3 olarak ayarlýyordu. Ben xfs, jfs gibi dosya sistemlerine de
> kurulum yapabilmek istiyorum. Baþarýlar...

aslında seçtiriyor, 1.0 kurulumu sırasında da grub'da elinizle kernel'a
enable_xfs ya da enable_reiserfs gibi parametreler vererek farklı dosya
sistemlerini YALI'nın desteklemesini sağlayabilirsiniz.

--
S.Çağlar Onur
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/