[Pardus-kullanicilari] reiser-4?

M. Emirhan Döngel genel.emirhan.dongel at gmail.com
30 Nis 2006 Paz 01:35:18 EEST

Selamlar,
Somut öneri: YALI'da grub'dan enable-reiser gibi seçenekler yerine grafik
arabirimde doğrudan reiser'a kurmak gibi seçimleri ekleyebilir miyiz? 1.1 işi
hafifledikten sonra ext3 yerine reiserfs kullanmayı tartışmaya açmak
istiyorum, özellikle küçük dosyalarda (ki bunlardan fazlasıyla var elimizde)
reiserfs daha hızlı, bir de onu bunu sisteme koyup çıkartıyorsanız benim
gibi, silme işlemlerinde de performans farkı hissediyorsunuz.

Opsiyonel soru, birilerine faydası dokunmayacaksa esgeçip kod yazmaya devam
ediniz. 1.1'i hasretle bekliyoruz zira.. :)

reiser4 muhabbeti geçmiş de, dikkat edilmesi gereken bir şey mi var o
meselede? Ben bir türlü kıvıramadım, libaal ve reiser4 paketlerini yapıp
kurdum, çekirdeğe de gömdüm reiser desteğini -mm yamalarıyla; mount ettikten
bir süre sonra sistemi kilitlemeye başladı. Oysa aynı kombinasyon
Slackware'de çalışmıştı...

İyi çalışmalar

Pazar 30 Nisan 2006 00:53 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı: