[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 istek / Mozilla FireFox

tunc er tunceraltay at yahoo.com
26 Nis 2006 Çar 22:56:49 EEST

Merhaba Mert

 Sorun font seçimine bağlı ortaya çıkan anormallik bütün fontlar zevk gereksinimleri. Fontların büyük olması yapılandırma sorunu. Her font büyüklük küçüklük sorunu olmaksızın sunulabilmeli

Bir de benim ilave etmek istediğim firefox font seçimleri gtk uygulamaları font seçimi değil yani web sayfalarında görüntüler bozulabiliyor.  Daha önce  daha kötüydü durum nispeten düzeldi ama dediğim gibi değişik fontlar ile aynı web sayfalarını açtığımda web sayfası üzerinde butonlar kayabiliyor ve bazı sayfalarda yazılar içiçe girebiliyor.
 Çözümün kolay olmadığını biliyorum.

Umarım bir gün bu da çözülür.

Ayrıca hatırlatmışken
Pardus menüsü --> Programlar --> Sistem --> GTK Stil ve Yazıtipleri

uygulamasında adresteki jpg'i incelermisiniz.

http://img265.imageshack.us/my.php?image=gtkstilvecheckbox2ti.jpg

Daha kararlı olursa seviniriz

İyi çalışmalar Saygılar :)

Mert Uzbaşlı <mert at bunalmis.com> wrote: tunc er wrote On 26-04-2006 19:33:
> +1
>
> font değişimleri sayfa üzrindeki butonların kaymasına yazıların içiçe
> girmesine neden oluyor.
>
> Firefox ekibinin ellerine sağlık ama Türkçe linux versiyonu biraz
> kenarda kalıyor gibi geldi bana
>
> İyi Çalışmalar
>
> */"Y. A. E" /* wrote:
>
>     Merhaba,
>
>     Mozilla FireFox için "Dosya | Düzen | Görünüm .." + "Adres ve
>     Arama Satırı" + "Durum Alt Çubuğu" 'nda kullanılan yazıtipleri
>     insanı rahatsız edecek derecede büyük ve değiştirilemiyor. Pardus
> [...]

-1 :)

DeÄŸiÅŸtirilebiliyor:

Pardus menüsü --> Programlar --> Sistem --> GTK Stil ve Yazıtipleri
begin:vcard
fn:Mert
n;quoted-printable:Uzba=C5=9Fl=C4=B1;Mert
email;internet:mert at bunalmis.com
version:2.1
end:vcard