[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 beklemekten yorulduk

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
25 Nis 2006 Sal 23:23:22 EEST

Merhabalar,

Salı 25 Nisan 2006 22:46 tarihinde, Harun şunları yazmıştı:
> evet gerçekten bekleye bekleye sıkıldım. her gün uludag.org.tr'ye bakmaktan
> bi hal oldum. bari yalandan 1.1 iso dl linki verin de tatmin olalım :) şaka
> bi yana kesin bir tarih verilirse iyi olur, zira yan komşumun makinesindeki
> (xp kullanıyor)  virus,trojan,Ad, vs vs vs ile ugrasmaktan bıktım, bari
> bana acıyın da 1.1 çıkartın kardeşim :) adamın makinesine yükleyeceğim o
> yüzden 4gözle bekliyorum. hepinize kolay gelsin.

Madem virüslerle uğraşmaktan bıktınız, Pardus 1.0 kurmanız için kim sizi
engelliyor?
1.1 çıktığında da her sistem gibi güncelleme yaparsınız, olur biter.

Ayrıca sanmayın ki, sizin bu "hadi 1.1'i çıkartın, beklemekten sıkıldık" gibi
mesajlarınız geliştiricilerin daha hızlı kod yazmasını falan sağlıyor.
Yeni bir sürümün çıkması ertelendiyse bu sizin(kullanıcılar) için
ertelenmiştir. Kullanıcılara daha iyi bir sürüm ortaya koyabilmek için
ertelenmiştir.

4 ay önce, aralık ayında da bu listeye benzer mesajlar yağıyordu..
Her yeni bir sürüm çıkmadan önce böyle mesajlar gelicekse bileyim, Eric
Raymond'a[1] özenip, "Doğru düzgün yeni sürüm beklemenin yolları" diye bir
belge yazayım, iyisi mi..

[1] http://www.belgeler.org/howto/smart-questions.html
--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds