[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 beklemekten yorulduk

Harun harungungor at gmail.com
25 Nis 2006 Sal 22:46:20 EEST

evet gerçekten bekleye bekleye sıkıldım. her gün uludag.org.tr'ye bakmaktan
bi hal oldum. bari yalandan 1.1 iso dl linki verin de tatmin olalım :) şaka
bi yana kesin bir tarih verilirse iyi olur, zira yan komÅŸumun makinesindeki
(xp kullanıyor)  virus,trojan,Ad, vs vs vs ile ugrasmaktan bıktım, bari bana
acıyın da 1.1 çıkartın kardeşim :) adamın makinesine yükleyeceğim o yüzden
4gözle bekliyorum. hepinize kolay gelsin.

25.04.2006 tarihinde narkozcu ky <nedimky at gmail.com> yazmış: