[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
25 Nis 2006 Sal 16:28:29 EEST

>From: "S.Çağlar Onur" <caglar at uludag.org.tr>
>To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1
>Date: Tue, 25 Apr 2006 16:12:23 +0300
>
>Salı 25 Nisan 2006 16:04 tarihinde, hüseyin bilen şunları yazmıştı:
>Hp
>tekrar
>
>Güzel iltifatlarınız için teşşekür ederiz ama Çalışan CD 1.1, yaklaşık 1
>sene
>önce Kurulan CD çıkmadan önce çıkartıdığımız birşey, yani yeni değil.
>
>Versiyon isimleri bir karışıklığa neden olmuş belli ki ama şunuda sormadan
> [...]

Daha önce Pardus 1.0 çalışan cd kullandığımda olmayan yenilikler mevcut bu
1.1 de masaüstünde belgelerim gayet şık duruyor  aygıtlar simge ve kullanış
yönünden oldukça pratik bütün hard bölümlerini tek tek görüyor içlerine
bakabiliyorum Kopette ise hemen elinizin altında yazıcı tanıtımı işte ona
birşey diyemiyeceğim herhalde hplip sürücü bünyesinde yok ki buda doğal 690
küsur Mb prog.içine sürücülerin tamamı giremezdi herhalde ilk indirip
kullandığım çalışan cd den sonra bana farklı gelişi ve 1.1 serisi oluşu onun
son geliştirilen Pardus 1.1 Alfa hissini uyandırdı.iyi günler

Sohbet ederken Messenger'da eglenin!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533