[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
25 Nis 2006 Sal 16:12:23 EEST

Salı 25 Nisan 2006 16:04 tarihinde, hüseyin bilen şunları yazmıştı:
> Az önce Pardus 1.1 çalışan cd indirdim ve yeni pardusdayım İnternete hiç
> tanıtmadan direk bağlandım görünüm oldukça güzel masaüstünde belgelerim ağ
> paylaşımım oldukça güzel ve kullanışlı aygıtlar ise bir hariha uzu
> dolaşımlara gerek bırakmadan iki tıklık mesafede açılışta çözünürlük
> otomatik olarak 1024x768 kendiliğinden oluştu tasma yapılandırma merkezi
> oldukça etkin değişikliklere kavuşmuş tabi bu arada çalışan cd oluşundan
> olsa gerek güncellemeler ile ilgili pisi modülünü göremedim.İlk denemede Hp
> Psc 1310 yazıcıyı tanıtamadım.cups bağlantı hatası verdi biraz sonra tekrar
> [...]

Güzel iltifatlarınız için teşşekür ederiz ama Çalışan CD 1.1, yaklaşık 1 sene
önce Kurulan CD çıkmadan önce çıkartıdığımız birşey, yani yeni değil.

Versiyon isimleri bir karışıklığa neden olmuş belli ki ama şunuda sormadan
geçemeyeceğim yaklaşık 1 sene önceki durumuzuza Kurulan CD'den daha güzel
dedirtecek neler var, biz birşeyler mi kaçırmışız Kurulan CD'ye geçerken
acaba?

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/