[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Wine deneyimleri

Kemal Turan kemalturan01 at yahoo.com.tr
25 Nis 2006 Sal 11:09:17 EEST

Ben Avant Browser'i kurdum.Kurulum yapmış gibi herşey normal,fakat programı çalıştırmak ve uninstall etmek istediğimde yanıt alamıyorum.Ayrıca bu durumda bir hata iletisi de vermiyor.
  Saygılar.

Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> yazdı:
  Merhaba

Listedeki kullanıcıların bazıları sanırım Pardus deposundaki Wine'ı
denemiştir. Şimdiye kadar Wine ile çalışanlara sormak istiyorum.

1) Sizce Pardus ile birlikte gelen Wine ne kadar başarılı?
2) Hangi programları çalıştırabiliyor?
3) Üzerinde çalışılması gereken yerleri neler (ya da, var mı?)

Biraz zaman ayırıp fikirlerinizi belirtebilirseniz sevinirim.

İyi çalışmalar
Görkem