[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 sürümü için istek ve tavsiyeler - ayar aktarma!

M. Emirhan Döngel genel.emirhan.dongel at gmail.com
22 Nis 2006 Cmt 23:32:38 EEST

Selamlar,

O kadar iletinin arasında kaçırmış olabilirim ama hazır vakit varken şunu
hatırlatmak istiyorum: Pardus 1.1 çıktığında kullanıcıların halihazırdaki
ayarlarını sorunsuz aktarmaları için ufak bir şeyler yapılabilirse hoş
olabilir. Bir süredir 1.0 kullanan bu kadar insan için o ayarları tekrar
yapmak zor gelir diye düşünüyorum. 1.1'de sağı solu bozmayacak ayarları,
mesela masaüstü ayarları, veya Kontact bileşenlerinde kayıtlı ıvır-zıvırı
kolayca aktarmanın Pardus'ça bir yolu var mı?

Kendi adıma, ev dizinimden gerekli şeyleri taşırım, n'olcak.. :) Hem evimi
temizlemiş olurum...

"Bunun için şunu yaptık uyuyor musun aloo!" derseniz de nazikçe özür dilerim
tabii. :)

İyi çalışmalar

M. Emirhan Döngel