[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 sürümü için istek ve tavsiyeler

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
22 Nis 2006 Cmt 16:46:54 EEST

Merhabalar,

Cumartesi 22 Nisan 2006 16:09 tarihinde, Ahmet Nuri Deniz şunları yazmıştı:
> Evet bu yazıda sizde daha çok yazılım güncellemelerine yüklenmişsiniz. ilk
> bakışta insanlara en son sürüm en iyisiymiş gibi geliyor. Ancak benim
> güncel yazılımdan anlatmak istediğim bu değildi.
> Bu konudaki görüşlerime açıklık getirmek istiyorum.
> Biraz objektif olarak olaya yaklaşmak gerek. Bir düşünün sisteminize
> windowsu kurduktan kaç yıl sonra yeni sürüm çıkıyor? Yaklaşık 3-5 yıl arası
> değil mi? ani bu zaman zarfında zorunlu olan güvenlik güncellemeleri ve
> program bug ları hariç bir yenilik görmüyorsunuz peki bu zaman zarfında
> [...]

Katılıyorum.
Çok güzel ve yerinde bir tespit.

D.J.B. tarzında "keep it simple" diye düşünmek lazım aslında.. "Sistem
çalışıyorsa sorun yoktur, sürümün kaç olduğu önemli değil." ;)

--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds