[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 sürümü için istek ve tavsiyeler

Ahmet Nuri Deniz ahmetnuri at gmail.com
22 Nis 2006 Cmt 16:09:16 EEST

Evet bu yazıda sizde daha çok yazılım güncellemelerine yüklenmişsiniz. ilk
bakışta insanlara en son sürüm en iyisiymiş gibi geliyor. Ancak benim güncel
yazılımdan anlatmak istediğim bu değildi.
Bu konudaki görüşlerime açıklık getirmek istiyorum.
Biraz objektif olarak olaya yaklaşmak gerek. Bir düşünün sisteminize
windowsu kurduktan kaç yıl sonra yeni sürüm çıkıyor? Yaklaşık 3-5 yıl arası
değil mi? ani bu zaman zarfında zorunlu olan güvenlik güncellemeleri ve
program bug ları hariç bir yenilik görmüyorsunuz peki bu zaman zarfında
ihtiyaçlar nasıl karşılanıyor? 3. parti yazılım üreticilerinin ürünleriyle,
Ancak özellikle yeni kullanıcılar  Windows tan Linux a geçtiklerinde her
yeni versiyon çıktığında hemen indirip kullanmak gibi bir heves içine
giriyorlar. Bu çoğu kimse de olan bir his. Fakat doğru olan çaılşan bir
sistemi kurduktan sonra sadece kritik  zorunlu olan güvenlik güncellemeleri
ve program buglarının  olduğu sürümler yüklenmeli. zaten 2, 3 ay içinde hiç
bir program devasal bir sıçarama yapamaz. Her zaman en güncel sürüm yerine
denenmiş stabil sürümlere yönelmenizi tavsiye ederim.

22.04.2006 tarihinde Deniz Ogut <kdenizogut at gmail.com> yazmış: