[Pardus-kullanicilari] Bir metin denemesi...

Ümran Kamar umrankamar at gmail.com
18 Nis 2006 Sal 23:47:06 EEST

Open Office in yeteneklerini saymaniz icin m$_Office e bu kadar deginmenize
gerek yokmus. Open Office'in m$_Office belgelerini acabildigini ve
m$_Office'in formatlarinda kaydedebildigini soylemek yeterli bence. Fazla
kiyaslama yanlis anlasilabilir, hic oyle degilken fazla allanmis pullanmis
gibi gosterebilir. Buyukluk farkini ortasina bir resim eklenen belge ile
ornekleyebilirsiniz. Ek program gerektirmeden pdf e cevirme ozelliginden
bahsedebilirsiniz.(bunu m$_office yapmiyor diye biliyorum. Uzun zamandir
kullanmiyorum hala oyle mi bilmiyorum)
Pardus kurulan cd'yle kurulum esnasinda geldigini soylemenize kesinlikle
katiliyorum. Kurulum suresinin kisaligini vurgulayarak insanlarin m$ ve
m$_office kurduklari toplam vakitle kiyaslamalarina olanak
saglayabilirsiniz:)
Zemberek projesinin etkin imla denetiminden bahsedip okulumun ismini Izmir
Yuksek Teknoloji Enstitusu'nden Izmir Ileri Teknoloji Enstitusu'ne ceviren
diger office'den de ocumu alirsaniz size minettar olurum.
Fikirler bugun Izmir Ekonomi Universitesi'nde seminer veren Pardus Projesi
yoneticisi sn Erkan Tekman'dan alintidir. Burdan affina siginiyorum. Taze
ogrenmisken paylasayim istedim.
Yazinizin tamamlanmasini heyecan icinde bekleyecegim. Bugun bir bilgisayar
ogretmeni benden okulunda Pardus tanitimi yapmami istedi. O zaman gelince
fikirlerinizden faydalanmak icin kapinizda olacagim.
Iyi calismalar
Saygilar Izmir'den efem..