[Pardus-kullanicilari] Bir metin denemesi...

Barış Metin baris at pardus.org.tr
18 Nis 2006 Sal 23:23:44 EEST

Salı 18 Nisan 2006 16:51 tarihinde, Server Acim şunları yazmıştı:
> Ben her şekilde bu metne devam edeceğim. Ancak, fikir olarak nasıl
> bulduğunuzu öğrenmek isterim.
>
> Saygı ve sevgilerimle.
>
> http://www.geocities.com/mr_composer/MyScreenShots/Pardus-Neden-Nasil.pdf

Merhaba,

Şimdiden elinize sağlık :). Bir tek önerim var. Ofis yazılımını anlatırken
OpenOffice.org'un standart bir Pardus kurulumu ile hazır geldiğini de
belirtmek iyi olabilir. Bu şekilde bir ifade göremedim, her ne kadar yazının
başlığından anlaşılabilecek olsa da belirtmekte yarar var bence :).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin