[Pardus-kullanicilari] nasıl kaldırabilirim???

Şenol EKER pardus at kocaeli.org
18 Nis 2006 Sal 17:46:52 EEST

Ben kameramı windowsta (Lisanslı, Tüm servis pack'ler yüklü, tüm
güncellemeler tamam, tüm sürücü güncellemeleri eksiksiz) ağız tadıyla
kullanamıyorum. Öyle üç kuruşluk çin işi kamera da değil, Philips'in baba
bir webcam'ı.
Pardus'u kurar kurmaz kendiliğinden tanıdı.
Hiç sorunsuz kullandım.
Ama Pardus'ta "en ufak" bir sorunu halledemiyorum. Zira çıktığı günden beri
windowsu kullanıyorum ve tüm bilgi birikimim windows üzerine.
Şimdi Pardus'taki problemleri kendi başıma halledemiyorum ama windows'taki
problemleri -eğer halledilme imkanı varsa- kimseye sormadan tak diye
halledebiliyorsam, Pardus'u problemlerinden dolayı kullanamamak; Pardus'un
değil, benim problemimdir.
Bunu ben böyle anlıyor ve yorumluyorum.
Saygılar.