[Pardus-kullanicilari] nasıl kaldırabilirim???

Mehmet H akyil45 at gmail.com
18 Nis 2006 Sal 16:30:39 EEST

Bulent TUNCBILEK yazmış:
> Söylediğiniz hataların biri haric tamamını bende yaşadım fakat bunlar
> ilk kurulduktan sonraki hatalar, güncelemeler bu hataları gidermek
> için yapılıyor genelde. Windows XP dahi ilk kurulduğunda mükemel değil
> siz hic Windows XP Servis pek olmadan kullanabiliyormusunuz bilgisayar
> internete bağlandığı gibi 60 sn. icinde kapanıyor. vs.......

en azından kendi tecrübemi söyliim. XP notebookumun wireless ethernet ve
ses kartını driverları olmadan asla görmüyor ve çalıştırmıyor. kurulum
yapmak baya zorlaşıyor o yüzden.
ama pardusu kurdum. herşey tıkır tıkır çalışıyor. e bize de ne kalıyor.
kullanmak ve geliştiricilere bilgi sağlamak. 8-)
kolay gelsin.