[Pardus-kullanicilari] Pardus yazısı - kurulum resimlerini kullanabilir miyim?

M. Emirhan Döngel genel.emirhan.dongel at gmail.com
18 Nis 2006 Sal 17:17:03 EEST

Selamlar,
"Gece ile gündüz" gibi olacaksa, elbette beklenir. YALI'da kurulum görüntüleri
değişiyorsa onları da koyarsınız diye umuyorum; sonra ekran görüntülerini
kullanmak için Barış'ın onayı yeterlidir herhalde? :) Epeydir PCLabs için bir
Pardus tanıtımı hazırlamak istiyorum, Mayıs'a kısmetmiş...
1.1 geldiğinde tekrar bu konuyu konuşmak üzere...

M. Emirhan Döngel
Salı 18 Nisan 2006 16:23 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı: