[Pardus-kullanicilari] Pardus yazısı - kurulum resimlerini kullanabilir miyim?

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
18 Nis 2006 Sal 16:23:37 EEST

Merhaba

Pardus 1.1 için hedef 9 Mayıs olarak tanımlandı, dolayısıyla sadece 20
gün kalmış durumda. 1.0 ile 1.1 arasındaki fark, gece ile gündüz
arasındaki fark gibi. 1.1 çıkınca otomatik olarak güncelliğini yitirecek
bir döküman hazırlamaktansa belki bunu 1.1 için yazmak daha mantıklı
olabilir.

İyi çalışmalar
Görkem