[Pardus-kullanicilari] mount başarısız

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
16 Nis 2006 Paz 21:31:55 EEST

Herkese Merhaba,

Çok fazla SVN den ve tar.gz den program kurduğum için midir bilmiyorum,
sistemim çöplük gibi oldu. Her taraftan hata/tuhaflık çıkıyor. Örneğin şöyle
bir 1 ay önce ntfs ve fat32 disklerime ulaşımım kesildi. Bu bölümleri açmaya
çalışınca boş bir pencere açılıyor ve :

Aygıt Bağlanamadı.

Oluşan hata:

mount: mtab'a göre, /dev/hda2 zaten /media/hda2 üzerinde bağlı

mount başarısız

şeklinde bir hata aldıktan sonra boş pencereyi izlemeye devam ediyorum.
Yenilemek vs işe yaramıyor.

 Acaba bu neden oluşmuş olabilir? Düzeltilebilir mi? Aslında 1.1'i
bekleyecektim ama içime kurt düştü, ya bu bir hata ise diye. Düşük bir
ihtimal hata olması, muhtemelen sorun bende ama yine de bir danışayım
dedim...

Bir diğer mevzu ise, Menü güncelle / Menü yapılandır özellikleri uçtu gitti.
Sadece Ayarlar menüsünde Paneli Yapılandır kısmı duruyor

Bir de şu programların simge haline getirildiğinde tutunduğu görev çubuğunu
ben harici yaptım ve artık geri döndüremiyorum. Her ne kadar bu hale
alıştıysam da birçözümü var mı acaba merak ettim...

Diğer mevzu ise audacity'i svn'den derledim, yeni bir dosya oluşturup ses
kaydı yapınca düzgün çalışıyor fakat durdurduktan sonra bir+ kere daha kayıt
yaparsam sesler öcü gibi çıkmaya başlıyor. İki ses üst üste biniyor tamam ama
daha da abartılı bir durum ortaya çıkıyor... Bu olayı da skype da sesimi
karşı tarafa göndermemem üzerine keşfetmiş bulunuyorum. İlk başlarda hiç ses
kaydı olmuyordu fakat OSS, ALSA vs ayarlarını biraz karıştırdım ne olduğunu
bilmeden, ses kaydı yapmaya başladı sanırım audacity. Skypeı ise tekrar
deneyecek arkadaş bulamadım henüz :) Gizmodaki gibi bir bot yok mu acaba
denemek için?

Görüşlerinizi bekliyorum
Çok Teşekkürler...