[Pardus-kullanicilari] Boot sorunu-help

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
16 Nis 2006 Paz 16:24:11 EEST

2. HD'imi takıp, 2. Pardus'umu kuralı henüz 10 gün oluyor.Bahsettiğim sorunum HD'im tek iken de vardı.Biosta zaten 1. HD Primary Master, 2. HD ise Primary Slave olarak görünüyor. Bun da bir anormallik yok diye düşünüyorum.Bunları Sn. Nihad KARSLI'nın mesajına yönelik olarak belirtiyorum.Sorunumla İlgili görüş bildiren Sn. Emirhan DÖNGEL'in mesajı ise benim bilgisayarım da okunaklı görünmediğinden ne önerildiğini anlayamadım. Tekrar teşekkürler.