[Gelistirici] Knights paketi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 21:28:10 EET

On Tue, 23 Dec 2008 10:12:56 +0100
"selim ok" <selimok at gmail.com> wrote:

> Hatasini duzeltebilirsek sorun degil, fakat hata kaydinda bildirilen
> sorun bana oldukca ciddi geldi. Oyuna girip ciktigimda bir sürec
> islemcinin %100'ünü kullaniyorsa bu oyunun resmi yada kararli
> dedigimiz depoda bulunmamasi gerekir. Hatasi duzeltilse bile
> kendisini katkici deposuna almak daha dogru degil mi? Benum depodan
> cikarilsindan kastim en azindan kararli depodan cikarilmasi
> yönündeydi.

 Bu sorun bence "çok büyük" bir sorun değilmiş. Pencere
kenarındaki X ile knights kapatılırsa sorun oluşuyor ama file->quit
yolu izlenirse sorun oluşmuyor.

 Ben sorunu Doruk'un bulduğu yama üzerinden giderek düzelttim, parent
ölürse bu yolla gnuchess in kapanmasını da garanti ediyoruz, depoya
gnuchess güncellemesi olarak ekledim. Ancak bu sorun için doğru çözüm
knights paketinde X e basılınca kapanırken de gnuchess i kapatacak
şekilde ayarlamak. Daha çok KDE den anlayan biri bakarsa iyi olur.