[Gelistirici] Knights paketi

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
23 Ara 2008 Sal 19:18:43 EET

On Tuesday 23 December 2008 12:16:01 Doruk Fisek wrote:

> Hata raporuna baktim da, problem Gnuchess paketinden de kaynaklaniyor
> olabilirmis gibi geldi.
>
> Biraz bakindim, gnuchess listesine 2006'da bu konuyla ilgili bir yama
> gondermis biri :
>
> http://osdir.com/ml/gnu.chess.bugs/2006-10/msg00000.html
>
>                    Doruk

Vermiş olduğunuz adresteki patchi uygulayıp denedim. Sanırım sorun knights
paketinde. Çünkü depoda bulunan gnuchess ile eboard paketini deneyince böyle
bir sorunla karşılaşmıyorum. Ama knights ile deneyince sorun ortaya çıkıyor.
Patch i uygulayıp denediğimde ise eboard ile yine sorun yok ama knights da
sorun devam ediyor.