[linux-network] Re: Disardan Linux IP'si Ogrenme

---------

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 09:39:24 EST

    sanirim birkac satirlik bir scriptle yapabilirsiniz (nasil yapilir ben
    bilmiyorum :)
    ya da www.no-ip.com'dan bir domain adi alirsiniz (ornegin;
    internetkafe.no-ip.com seklinde) sonra da bu siteden indireceginiz kucuk
    yazilimi linuxunuza kurarsiniz.(belirli araliklarla ip adresini no-ip
    dns'ine gonderiyor)
    siz de her nerede iseniz ping internetkafe.no-ip.com diyerek ip
    adresinizi ogrenmis olursunuz.bu sekilde ftp,web server vs. bile
    calistirabiliyorsunuz :) (ne kadar saglikli olur tartisilir ama...)
    iyi calismalar