[linux-network] Re: Disardan Linux IP'si Ogrenme

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 09:35:05 EST

    Bu sorunuza cevap bulursan=FDz bana da yollar misiniz lutfen ? Yarindan=20
    itibaren tatile cikiyorum ve makinem uzerine ftp ve telnet sunucularini=20
    kurdum. Istanbul'dan makineme ulasabilmek icin... Ama olur da IP=20
    degismesi falan olursa makinemin bana bunu bildirmesi gerekiyor. Bir ara=20
    bu tarz bi makalenin www.linux-sevenler.de adresinde gectigini=20
    hatirliyorum, dun aradim o makaleyi ama bulamadim. Birseye ulasirsaniz=20
    haber verirseniz cok sevinirim. Tesekkurler..