[linux-network] Re: kullanici hakki değiştirme islemi

---------

From: Ender (k3di@hiperaktif.com)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 03:46:46 EST

    Merhaba vermeniz gereken komut,

    # chgrp apache tkv

    olmal=FD. Ayni sekilde=20
    # chown apache tkv=20
    diye user'i da degistirmelisiniz.

    Kolay gelsin...

    Ender=20

    -----Original Message-----
    From: linux-network-bounce@liste.linux.org.tr
    [mailto:linux-network-bounce@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Serdar
    Sent: Tuesday, January 27, 2004 10:32 AM
    To: linux-network@liste.linux.org.tr
    Subject: [linux-network] kullanici hakki de=F0i=FEtirme islemi=20

    selamlar,
    bir klasorun kullanici hakkini apache yapmak istiyorum..
    klasorun oldugu yere ls -al cektigimde klasorun root oldugunu gordum...

    bunu apacahe yapmam lazim.=20
    chgrp klasor adi apache yazdigimde yemiyor, neden olabilir sizce?

    drwxr-xr-x 4 root root 4096 Aug 25 10:57 tkv/
    yukardaki sat=FDr=FD=20
    drwxr-xr-x 4 apache apache 4096 Aug 25 10:57 tkv/