[linux-network] kullanici hakki değiştirme islemi

---------

From: Serdar (serdar@koytur.com)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 03:32:27 EST

    selamlar,
    bir klasorun kullanici hakkini apache yapmak istiyorum..
    klasorun oldugu yere ls -al cektigimde klasorun root oldugunu gordum...

    bunu apacahe yapmam lazim.
    chgrp klasor adi apache yazdigimde yemiyor, neden olabilir sizce?

    drwxr-xr-x 4 root root 4096 Aug 25 10:57 tkv/
    yukardaki satırı
    drwxr-xr-x 4 apache apache 4096 Aug 25 10:57 tkv/