[linux-network] Re: Linux Mandrake 9.1 açılışta hata veriyor.

---------

From: Emre Tugriceri (etugriceri@phreaker.net)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 05:21:23 EST

    Slm,

    Sistemleri kurarken yaratmis oldugunbaslangic diskleri ile acmayi dene. eer=
    =20
    olusturmadiysan knoppix ile acmayi dene disklerini mount et ve datalarini=20
    kontrol et.oda yoksa elinde baska bir makinaya tak disk ini ordan gormeyi=20
    dene. ilk makinan=FDn sorunu sanirim linux un bulundugu part. =FD gormuyor.=
     bu=20
    yuzden mount edemiyor. yada mbr de yazan boot kayitlarin degismis olabilir=
    =20
    ama elektrik kesintisiyle bunun olacagini sanmam.
    scsi diskin dede tam anlayamadim ama fiziksel bir ariza olmus olabilir. tam=
    =20
    anlayamadim elektrik kesintisinden dolayi bir bad sector fln. tam=
     bilemiyorum.