[linux-network] Linux Mandrake 9.1 açılışta hata veriyor.

---------

From: Serdar (serdar@koytur.com)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 04:10:42 EST

    Selamlar,
    Linux Mandrake 9.1 kullanıyorum. Server olarak kurdum.

    Çalışıyordu. Hava şartlarından dolayı sık sık elektrik kesintisinden dolayı makineler gidip geldi, sonra aşağıdaki mesajı verdi.

    Bir türlü açamadım.. Acaba içindeki dataları kaybetmeden nasıl açabilirim linuxu?
    Kernel Panic dedi kaldı. Başka mesajda vermiyor.... :(((
     no init found try init="

    Bir diğer Linux Red-Hat 7.3 versiyonlu yüklü makinede ise şu hatayı veriyor...
    SCSI disk error : host 0 channel 0 id 8 lun 0 return code=800002
    Current sd 08:21 : sense key None
    I/O error: dev 08:21, sector 5799528
    Sistem açılıyor, çalışıyor ama ekranda sürekli bu hata, acaba scsi diskim rahmetli mi oluyor? :(((
    Yeni bir sistem mi kurayım...