[linux-network] Aciil Yardım Red-Hat 7.3 Muhasebe server olarak kullanıyorum.

---------

From: Serdar (serdar@koytur.com)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 02:46:58 EST

    Selamlar,
    Red-Hat 7.3 server yüklü olan bir server makine var. Webmon'da ara sıra problem1, problem2 gibi hatalar verip sonra düzeliyordu..
    Sanırım, disklerle ilgili bir sıkıntı var.
    3 tane SCSI disk kullanıyorum.... Makine açılırken NFS'de uzun bir süre bekledikten sonra, % 100'e kadar saymaya başlıyor... Bad block verip
    CTRL + D ye basın ya da root passwordunu girin. Root passwd giriyorum, sonra repair filesystem gelip kaldı?
    Bundan sonra ne yapayım?
    UNEXPECTED INCONSISTENCY Run fsck manualy
    Bu mesajı verip bitiyor. fsck ile deneyeceğim ama dosya ve klasörleri silme ihtimali var. !!!!

    Teşekkürler...