[linux-network] Re: ***SPAM*** SSH ve Xwindow takıntım yarı yarıya çözüldü.

---------

From: Bayram Tamer GUNES (btgunes@eso-es.net)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 18:51:56 EST

    Komsis Bilgisayar wrote:
    > Arkadaşlar bir önceki yazdığım mesajda varolan sorunlarımın büyük bir kısmını aştım. Örneğin artık neat yazıp ssh tan çalıştırınca, neat ın grafik ekranı bana geliyor. Böylece linuxta çalıştırdığım her program benim masaüstümde yer alıyor. Başlık çubukları olmasa da idare ediyoruz işte. Görüntü tazelemesi, sıkıştırma oranları derken mükemmel bir sonuç elde edebildim.
    > Konu ile ilgili ihtiyacı olan varsa kullandığım yöntemleri toparlayıp gönderebilirim. Ya da liste içerisinde geçmeli mi?

    bence gecmeli :)

    Startx yaptığımda mouse hatasında tıkanıp kalıyorum.

    Linux+XFree86 kurulu makinede mouse takili mi ?
    degilse veya duzgun ayarlanmamissa o yuzden mouse hatasini verebilir
    bunu engellemek icin de

    # man XF86Config

    yazin ve 320'li satirlarda asagidaki gibi bazi secenekler goreceksiniz..

    Option "AllowMouseOpenFail" "boolean"
                   This allows the server to start up even if the
                   mouse device can't be opened/initialised. Default:
                   false.

    mesela burada "boolean" yazan yere "True" veya "1" yazin..

    diger secenekleri deneyeblirsiniz

    Bir fikri veya bilgisi olan arkadaşlar varsa, bilgilerine acil ihtiyacım
    var. Yardımlar için çok teşekkürler. Sağolun varolun :)

    siz de sagolun