[linux-network] qmail etrn

---------

From: Tugba Tosun (ttosun@teknotel.net)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 08:23:24 EST

    Selamlar
    Qmail+Vpopmail+Qmailadmin kurulu bir sistemde karsi tarafta Exchange Server olmak üzere ETRN nasil yapilir?

    Yani Exchange server gittiginde benim qmail sunucumda o domaine ait maillerin bir kuyrukta bekletilmesini daha sonra da exchange'in bu mailleri qmailden alip dagitmasini istiyorum.

    Yardimci olursaniz cok sevinirim.
    Konu biraz acil.

    Tesekürler

    Tugba