[linux-network] router sorunu !!!

---------

From: linux42 (linux42@mynet.com)
Date: Sat 10 Jan 2004 - 11:43:01 EST

     asagidaki soruyu zxel p650R icin sormustum o tamam simdide coreses modemde
    ayni sorunu yasiyorum...internet kafemde Linux server kullaniyorum.
    Baglantim2048 Kbit ADSL. internet >Adsl Modem >(Corecess 3113A00A )> Linux
    >Swich >90 tane clint..... Bilgiler : eth0: Adsl modeme bagli ve ipsi
    10.0.0.5 eth1: swichle agabali ve ipsi 192.168.0.1 SORUNUM INTERNETTEN
    GERCEKIP ADRESIMI GIRINCE DIREK MODEMIN KONFIGURASYON AYARLARINA GIRIYORUM
    AMA LINUXE APACHE KULLANIYORUM BEN YANI SIZIN ANLAYACAGINIZ BEN DISARDAN
    (yani internetten ba=FEka bir kafeden ve ya evimden ) ip adresimi yazinca
    adsl modemin ayarlarina degil linux makinemdeki apache me ulasmak
    istiyorum... Tabi bu arada internetten telnet ftp webmin gibi servislerede
    erisemiyorum yani modem engelliyor. Not : Apache webmin telnet gibi ulasmak
    istedigim servislete Landan yani networkten kafe icerisinden rahatlikla
    ulasabiliyorum yani bu servislerde sorun yok...Zaten kablonet kullanirken
    bole bir sorunumda yoktu... Simdiden Tesekkur Ederim iyi Calismalar....
    Ferhat KARAKUS
      ===>>> LinuX iLe Özgür Geleceğe <<<=== PeNguEnin SesiNe KulaK
    VeRiN