[linux-network] Re: aDSL Modemler

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 10 Jan 2004 - 06:34:12 EST

    Serdar> Iyi Gunler Arkadaslar
    Serdar> Devrim Bey verdiginiz cevap icin tesekur ederim ama alltaki Ether =FCzerind=
    Serdar> en
    Serdar> calisir ibaresini maalesef ben anlayamadim bunu bana biraz acabilirseniz
    Serdar> sevinirim=20
    Serdar>
    Serdar> Saygilarimla

    Modemler piyasada bir kac tipte bulunuyor:

    1. PCI kart olarak: kesinlikkkle tavsiye etmem
    2. USB girisli harici modemler: mecbur kalirsaniz
    3. Ethernet girisli harici modemler: kesinlikle sorun yasamazsiniz.

    Bu su anlama geliyor. Bilgisayariniza ethernet kartini
    takiyorsunuz, sonra da bir patch kablo ile modeme
    bagliyorsunuz. Bu bilgisayarinizi bir switche/huba baglamak
    ile ayni sey. Modem ile ilgili hicbirrr ayar yapmaniza gerek
    kalmiyor. Linux zaten %99.9 ethernet kartinizi direk taniyip
    gerekenleri yapacaktir.

    Kimi modemlerde hem USB hem de ETHERNET olabilir. Onlari da
    tercih edebilirsiniz tabii ki.

    Saygilar.
    Umut